האישה שנפצעה בהפגנה בירושלים – תשוחרר מביה"ח

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on האישה שנפצעה בהפגנה בירושלים – תשוחרר מביה"ח

    בשורות טובות מבית החולים שערי צדק: היום תשוחרר לביתה מירל דז'לובסקי, שנפצעה באורח קשה מפח בוער שדורדר לעברה במהלך הפגנה ברחוב יחזקאל בירושלים. משפחתה: "מלאי שבח והודיה לה' יתברך"

    המרכז הרפואי "שערי צדק" צילום: יוסי זמיר, פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נס רפואי: בבית החולים שערי צדק מעדכנים כי היום (שלישי) תשתחרר מאשפוז מירל דז'לובסקי, שנפצעה באורח קשה מפח בוער שדורדר לעברה במהלך הפגנה ברחוב יחזקאל בירושלים.

    לאחר שלושה שבועות של אשפוז וטיפול אינטנסיבי, מירל תשתחרר היום לביתה מהמחלקה לכירורגיה כללית במרכז הרפואי שערי צדק במצב טוב ומודה לצוות שעשה את הבלתי יאומן והעמיד אותה על רגליה.

    מירל דז'לובסקי אם ל-11 ילדים, יצאה מביתה בערב יום חמישי לקניות לשבת וחלפה בסמוך לרחוב יחזקאל בירושלים שם אירעו הפרות סדר.

    במהלך הפגנה פח בוער פגע בעוצמה במרכז גופה. בעקבות המכה היא התמוטטה על המדרכה ופונתה במצב קשה מאוד ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק.

    מירל סבלה מפגיעה ריאתית דו צדדית קשה ביותר ונזקקה לפעולות התערבותיות דחופות ומצילות חיים. לאחר שהתייצב מצבה היא הועברה לאשפוז ממושך ביחידה לטיפול נמרץ בראשות פרופ' פיליפ לוין.

    במשך שבועיים וחצי הרופאים, האחיות וכלל הצוותים נלחמו על חייה. דז'לובסקי שנזקקה להנשמה ממושכת עד שריאותיה חזרו לתפקוד, עברה עוד מספר ניתוחים וטיפולים מורכבים עד שמצבה הלך והשתפר, ולאחר שלושה שבועות של אשפוז וטיפול אינטנסיבי, מירל משתחררת היום לביתה מהמחלקה לכירורגיה כללית במרכז הרפואי שערי צדק.

    ד״ר אלון שורץ, מנהל יחידת הטראומה ברך את מירל במעמד השחרור ואמר: "הרצון של מירל להיאבק על חיה עבור ילדיה, על אף הפציעה הקשה וכוח הרצון האדיר שלה לצד הטיפול הממוקד העמידו אותה על שתי רגליה. אני מאחל לה הרבה בריאות בהמשך הדרך".

    מירל ובני משפחתה ביקשו להודות לצוות המסור בשערי צדק – הרופאים, האחיות, הפיזיותרפיסטים, טכנאיות ההנשמה, צוות השירות הסוציאלי ועוד צוותים נוספים ורבים שליוו אותה באירוע שהפך את חייה. "אנו מלאי שבח והודיה לה' יתברך, על כל חסדיו הגלויים והסמויים שליוו אותנו בשבועות האחרונים מאז נפצעה מירי באופן קשה ועד היום המאושר של שחרורה מבית החולים. הטוב כי לא כלו רחמיו והמרחם כי לא תמו חסדיו".

    "אנחנו רוצים להודות מקרב לב לכל כלל ישראל על התפילות האין סופיות שהצילו את מירי והחזירו אותה אלינו בריאה ומתפקדת. – התפילות שלכם היו החמצן שלנו בימים קשים ומלאי פחד.

    "כאן המקום להודות לצוות מד"א ולצוות הרופאים והאחיות בשערי צדק בטיפול נמרץ ובמחלקה לכירורגיה כללית על טיפול מסור 24 שעות ביממה, ולכל העסקנים הרפואיים שליוו אותנו בתקופה זו, הייתם השליחים הטובים להצלת חייה של מירי, משמים תבורכו וימלאו כל משאלות לבכם.

    "אנחנו רוצים שוב להדגיש, כיהודים מאמינים אין לנו שום רגשות כעס והאשמה על שום יהודי שהוא, ואנו מתפללים שרק שלום ואהבת ישראל ירבו בעם ישראל ושנזכה לגאולה השלמה במהרה", מסרו בני המשפחה.

    אתמול (שני), הגישה הפרקליטות כתב אישום חמור נגד שניים, אחד מהם קטין כבן 16, תושבי אלעד וירושלים הנאשמים בביצוע הפשע. כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, הצתה, סיכון דרכים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו!!